Wybrane aspekty promocji miast i regionów polskich : zagrożenia
|
Miłosz Babecki
| s. 13-25
|
|
|
Polska literatura współczesna w intermedialnym uścisku : wpływ strategii marketingowych i promocyjnych na percepcję czytelniczą
|
Klaudia Cymanow-Sosin
| s. 16-26
|
|
|
Informatory biblioteczne formą promocji Biblioteki Uniwersytetu Śląskiegow Katowicach
|
Maria Kycler
Bogumiła Warząchowska
| s. 17-32
|
|
|
Strategie promocji produktu na obcych rynkach turystycznych
|
Stanisław Andrzej Bąk
| s. 36-59
|
|
|
Roman law as an instrument for promoting equality in the Napoleonic Code
|
Jakub J. Szczerbowski
| s. 43-50
|
|
|
Rola promocji mix w działalności marketingowej przedsiębiorstwa
|
Arnold Pabian
| s. 49-54
|
|
|
Narzędzia promocji w Internecie stosowane przez e-księgarnie
|
Beata Gotwald
Bogdan Gregor
| s. 52-62
|
|
|
Promocja turystyki kulturowej przez Internet : czy to wystarczy?
|
Dariusz Dąbrowski
Janusz Hochleitner
Michał Jarnecki
Zygmunt Kruczek
Mieczysław K. Leniartek
Agnieszka Matusiak
Kazimiera Orzechowska-Kowalska
Armin Mikos v. Rohrscheidt
| s. 54-58
|
|
|
Reklama prasowa - rodzaje i podrodzaje : sposoby promocji prasy
|
Joanna Mikosz
| s. 54-64
|
|
|
Promotion peculiarity of energy saving project in Ukraine and European Union
|
Yevhen Krykavskyy
Zoriana Lyulchak
| s. 73-90
|
|
|
Nowa funkcja w starych murach : rewitalizacja terenów fortecznych jako szansa na rozwój i promocję na wybranych przykładach
|
Ewa Wojtoń
| s. 77-91
|
|
|
Educational Fairs as a Form of Promotion of Higher Education Institutions
|
Marcin Gębarowski
| s. 93-103
|
|
|
Wykorzystanie potencjału organizacji przez zastosowanie nowoczesnego narzędzia monitoringu cen promocyjnych w polskiej branży spożywczej
|
Tomasz Wilczyński
| s. 105-118
|
|
|
Targi edukacyjne jako forma promocji szkół wyższych
|
Marcin Gębarowski
| s. 129-141
|
|
|
Lokowanie produktu jako narzędzie promocji regionów turystycznych
|
Maciej Dębski
| s. 143-153
|
|
|
Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w promowaniu dyfuzji wiedzy w polskiej gospodarce : analiza cytowań patentowych
|
Małgorzata Wachowska
| s. 145-156
|
|
|
Analiza wizerunku i promocja Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
|
Katarzyna Renn
| s. 175-204
|
|
|
Znaczenie działań promocyjnych i marketingowych dla efektywnego funkcjonowania i rozwoju klastrów rolno-spożywczych
|
Roman Chorób
| s. 187-195
|
|
|
Nowoczesna sprzedaż usług hotelarskich jako efekt synergii działań promocyjnych i dystrybucyjnych w przestrzeni telekomunikacyjnej
|
Daniel Szostak
| s. 187-195
|
|
|
Uwarunkowania promocji sportu w Polsce na przykładzie Golfa
|
Bogdan Mróz
| s. 189-200
|
|
|
Media relations - promoting scientific and research institutions in the media in Poland and Europe
|
Joanna Pruchnicka
| s. 191-209
|
|
|
Targi wydawców katolickich jako forma promocji książki
|
Jolanta Białkowska
| s. 196-213
|
|
|
Nowe media elektroniczne w promocji usług prawniczych
|
Alicja Mikołajczyk
| s. 197-209
|
|
|
Znaczenie wizerunku rodziny dla promocji firmy rodzinnej
|
Grzegorz Ignatowski
| s. 203-214
|
|
|
Promocja książki profesora Józefa Szymańskiego "Opera minora selecta"
|
Ewa Zielińska
| s. 204-207
|
|
|
Dziedzictwo kulturowe Mazowsza : problemy społeczne, promocja i informacja
|
Katarzyna Krawczykowska
| s. 209-216
|
|
|
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej: "Edukacja - Szkoła - Nauczyciele. Promowanie rozwoju dziecka", Kraków, 14-17 stycznia 2004
|
Sabina Koczoń-Zurek
| s. 209-214
|
|
|
Reklama internetowa w promocji ruchu turystycznego na wsi
|
Jan Sikora
Agnieszka Wartecka-Ważyńska
| s. 211-224
|
|
|
Sposoby promocji Roku Świętego Pawła w Kościele katolickim
|
Aneta Lewińska
| s. 221-232
|
|
|
Promocja dla kogo?: komentarz do artykułu Justyny Krasowskiej
|
Zbigniew Rykiel
| s. 223-227
|
|
|
"L'homme inachevé : biologie et promotion humaine", Odette Thibault, Tournai 1972 : [recenzja]
|
Stanisław Głowa
Odette Thibault (aut. dzieła rec.)
| s. 229-230
|
|
|
System natychmiastowego przelewu BlueCash i jego promocja w Polsce
|
Kamila Czarnowska
| s. 251-261
|
|
|
Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów
|
Marta Kawa
| s. 257-269
|
|
|
Głos na konferencji "Literatura i historia" połączonej z promocją księgi jubileuszowej "Opowiedzieć historię", dedykowanej Profesorowi Stefanowi Zabierowskiemu
|
Marek Piechota
| s. 283-288
|
|
|
Wykorzystywanie działań promocyjnych w kreowaniu przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw handlu detalicznego
|
Sławomir Dybka
| s. 337-348
|
|
|
CSR jako narzędzie rozwoju i promocji przedsiębiorstw turystycznych
|
Anna Przybylska
| s. 343-355
|
|
|
Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu
|
Ewa Kasperska
| s. 347-358
|
|
|
Role of education and science in promoting of term state environmental programs
|
Lyudmila Klymenko
Yuliya Martynenko
Nataliia Ridei
Yuliya Rybalko
Anna Sytska
| s. 354-357
|
|
|
Promocja jako instrument marketingu terytorialnego na przykładzie Kołobrzegu
|
Beata Meyer
| s. 357-370
|
|
|
Wycieczka po cmentarzu jako forma promocji miasta
|
Urszula Chrąchol
Kamila Peszko
| s. 385-393
|
|
|
Turystyka religijna w strategii i promocji województwa podkarpackiego
|
Magdalena Skała
Krzysztof Szpara
| s. 395-404
|
|
|
Nadanie tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie: promocje Wydziału Humanistycznego
|
Irena Makarczyk
| s. 399-404
|
|
|
Internetowe narzędzia promocji i marketingu w muzealnictwie
|
Agnieszka Masny
| s. 403-409
|
|
|
Imprezy sportowe w promocji miast, regionów, krajów
|
Jarosław Kowalski
| s. 435-446
|
|
|
Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii "Tajemniczy Dolny Śląsk"
|
Piotr Zawadzki
| s. 435-447
|
|
|
Wykorzystanie ochrony środowiska w działalności promocyjnej, informacyjnej, administracyjnej na podstawie badań przeprowadzonych w Gminie Świętajno
|
Edward Grott
| s. 445-453
|
|
|
Koncepcja zintegrowanej promocji wewnętrznej w marketingu terytorialnym
|
Katarzyna Łazarko
| s. 447-457
|
|
|
Promocja wydawców książki katolickiej podczas krajowych imprez wystawienniczych
|
Joanna Wróbel
| s. 453-462
|
|
|
Strategia promocji jako czynnik rozwoju gminy : (przykład Białegostoku)
|
Jarosław Zalejski
| s. 499-513
|
|
|
Wykorzystanie potencjału turystyki przyrodniczej do promocji Polski
|
Jacek Olszewski
| s. 653-665
|
|
|