Tytuł artykułu   (Znaleziono: 523 artykuły) Autorzy Strony Czynności
Wybrane aspekty promocji miast i regionów polskich : zagrożenia Miłosz Babecki s. 13-25
Polska literatura współczesna w intermedialnym uścisku : wpływ strategii marketingowych i promocyjnych na percepcję czytelniczą Klaudia Cymanow-Sosin s. 16-26
Informatory biblioteczne formą promocji Biblioteki Uniwersytetu Śląskiegow Katowicach Maria Kycler Bogumiła Warząchowska s. 17-32
Strategie promocji produktu na obcych rynkach turystycznych Stanisław Andrzej Bąk s. 36-59
Roman law as an instrument for promoting equality in the Napoleonic Code Jakub J. Szczerbowski s. 43-50
Rola promocji mix w działalności marketingowej przedsiębiorstwa Arnold Pabian s. 49-54
    Zacytuj
  • Udostępnij
Narzędzia promocji w Internecie stosowane przez e-księgarnie Beata Gotwald Bogdan Gregor s. 52-62
Promocja turystyki kulturowej przez Internet : czy to wystarczy? Dariusz Dąbrowski Janusz Hochleitner Michał Jarnecki Zygmunt Kruczek Mieczysław K. Leniartek Agnieszka Matusiak Kazimiera Orzechowska-Kowalska Armin Mikos v. Rohrscheidt s. 54-58
Reklama prasowa - rodzaje i podrodzaje : sposoby promocji prasy Joanna Mikosz s. 54-64
Promotion peculiarity of energy saving project in Ukraine and European Union Yevhen Krykavskyy Zoriana Lyulchak s. 73-90
    Zacytuj
  • Udostępnij
Nowa funkcja w starych murach : rewitalizacja terenów fortecznych jako szansa na rozwój i promocję na wybranych przykładach Ewa Wojtoń s. 77-91
Educational Fairs as a Form of Promotion of Higher Education Institutions Marcin Gębarowski s. 93-103
Wykorzystanie potencjału organizacji przez zastosowanie nowoczesnego narzędzia monitoringu cen promocyjnych w polskiej branży spożywczej Tomasz Wilczyński s. 105-118
    Zacytuj
  • Udostępnij
Targi edukacyjne jako forma promocji szkół wyższych Marcin Gębarowski s. 129-141
Lokowanie produktu jako narzędzie promocji regionów turystycznych Maciej Dębski s. 143-153
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w promowaniu dyfuzji wiedzy w polskiej gospodarce : analiza cytowań patentowych Małgorzata Wachowska s. 145-156
Analiza wizerunku i promocja Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy Katarzyna Renn s. 175-204
Znaczenie działań promocyjnych i marketingowych dla efektywnego funkcjonowania i rozwoju klastrów rolno-spożywczych Roman Chorób s. 187-195
Nowoczesna sprzedaż usług hotelarskich jako efekt synergii działań promocyjnych i dystrybucyjnych w przestrzeni telekomunikacyjnej Daniel Szostak s. 187-195
Uwarunkowania promocji sportu w Polsce na przykładzie Golfa Bogdan Mróz s. 189-200
Media relations - promoting scientific and research institutions in the media in Poland and Europe Joanna Pruchnicka s. 191-209
Targi wydawców katolickich jako forma promocji książki Jolanta Białkowska s. 196-213
Nowe media elektroniczne w promocji usług prawniczych Alicja Mikołajczyk s. 197-209
Znaczenie wizerunku rodziny dla promocji firmy rodzinnej Grzegorz Ignatowski s. 203-214
    Zacytuj
  • Udostępnij
Promocja książki profesora Józefa Szymańskiego "Opera minora selecta" Ewa Zielińska s. 204-207
Dziedzictwo kulturowe Mazowsza : problemy społeczne, promocja i informacja Katarzyna Krawczykowska s. 209-216
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej: "Edukacja - Szkoła - Nauczyciele. Promowanie rozwoju dziecka", Kraków, 14-17 stycznia 2004 Sabina Koczoń-Zurek s. 209-214
Reklama internetowa w promocji ruchu turystycznego na wsi Jan Sikora Agnieszka Wartecka-Ważyńska s. 211-224
Sposoby promocji Roku Świętego Pawła w Kościele katolickim Aneta Lewińska s. 221-232
    Zacytuj
  • Udostępnij
Promocja dla kogo?: komentarz do artykułu Justyny Krasowskiej Zbigniew Rykiel s. 223-227
"L'homme inachevé : biologie et promotion humaine", Odette Thibault, Tournai 1972 : [recenzja] Stanisław Głowa Odette Thibault (aut. dzieła rec.) s. 229-230
System natychmiastowego przelewu BlueCash i jego promocja w Polsce Kamila Czarnowska s. 251-261
Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów Marta Kawa s. 257-269
Głos na konferencji "Literatura i historia" połączonej z promocją księgi jubileuszowej "Opowiedzieć historię", dedykowanej Profesorowi Stefanowi Zabierowskiemu Marek Piechota s. 283-288
Wykorzystywanie działań promocyjnych w kreowaniu przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw handlu detalicznego Sławomir Dybka s. 337-348
CSR jako narzędzie rozwoju i promocji przedsiębiorstw turystycznych Anna Przybylska s. 343-355
Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu Ewa Kasperska s. 347-358
Role of education and science in promoting of term state environmental programs Lyudmila Klymenko Yuliya Martynenko Nataliia Ridei Yuliya Rybalko Anna Sytska s. 354-357
Promocja jako instrument marketingu terytorialnego na przykładzie Kołobrzegu Beata Meyer s. 357-370
Wycieczka po cmentarzu jako forma promocji miasta Urszula Chrąchol Kamila Peszko s. 385-393
Turystyka religijna w strategii i promocji województwa podkarpackiego Magdalena Skała Krzysztof Szpara s. 395-404
Nadanie tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie: promocje Wydziału Humanistycznego Irena Makarczyk s. 399-404
Internetowe narzędzia promocji i marketingu w muzealnictwie Agnieszka Masny s. 403-409
Imprezy sportowe w promocji miast, regionów, krajów Jarosław Kowalski s. 435-446
Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii "Tajemniczy Dolny Śląsk" Piotr Zawadzki s. 435-447
Wykorzystanie ochrony środowiska w działalności promocyjnej, informacyjnej, administracyjnej na podstawie badań przeprowadzonych w Gminie Świętajno Edward Grott s. 445-453
Koncepcja zintegrowanej promocji wewnętrznej w marketingu terytorialnym Katarzyna Łazarko s. 447-457
Promocja wydawców książki katolickiej podczas krajowych imprez wystawienniczych Joanna Wróbel s. 453-462
Strategia promocji jako czynnik rozwoju gminy : (przykład Białegostoku) Jarosław Zalejski s. 499-513
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wykorzystanie potencjału turystyki przyrodniczej do promocji Polski Jacek Olszewski s. 653-665